loading...
دانلود 16 - دانلود رایگان با لینک مستقیم
saeid بازدید : 75 چهارشنبه 12 خرداد 1395 نظرات (0)

قریباً ۳۵۴٬۰۰۰ نتیجه

(۰٫۶۸ ثانیه) 
۱ ساعت پیش - قطع شدن پا و قطع شدن پای مادر پس از زایمان و مادر انگلیسی و بچه دار شدن مادر انگلیسی و زایمان مادر انگلیسی و قطع کردن پای مادر بعد از تولد بچه در ...

زایمانی که به قطع شدن پای مادر ختم شد! - خبر ایرونی

khabariruni.tk/news/345154/زایمانی+که+به+قطع+شدن+پای+مادر+ختم+شد
زایمانی که به قطع شدن پای مادر ختم شد! ... زایمان دردناک مادر انگلیسی که پس از تولد فرزندش با قطع شدن پاهایش دردناک تر شد. ... زن هندی در ۷۰ سالگی مادر شد +تصاویر.

قطع شدن پای مادر پس از زایمان تصاویر - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=قطع+شدن+پای+مادر+پس+از+زایمان...
دادخواه شعار این كنگره را زايمان ایمن، نوزاد سالم، مادر سالم و خاطره خوب اعلام كرد و افزود: می توان با ایجاد شرایط مناسب محیطی و پزشكی زايمان ایمن را .... اما او که کمی زیادی به غازها نزدیک شده بود باعث خشکگین شدن غاز مادر شد. .... مراسم ختم مادر همسر مجید […] ...

قطع شدن پای مادر پس از زایمان تصاویر | News File

newsfile.ir/news/قطع++شدن+پای+مادر+پس+از+زایمان+++تصاویر
مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه ... قطره - 16 ساعت پیش; سه قلوهایی که با هم مو نمی زنند تصاویر مادر این نوزادان وقتی متوجه شد سه قلو باردار است شگفت ...

آشنائی با بارداری و زایمان - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/219555/آشنائی-با-بارداری-و-زایمان
در صورتی که زایمان درزمان تعیین شده،انجام نشود جهت ادامه یا ختم حاملگی باید با .... مادر باید دراز کشیده و پاهای خود را روی صندلی یا چند بالش قرار دهد وازایستادن یا ..... پستان مادر ،سبب ترشح هورمونی می شود که منجر به انقباض رحم شده ودر قطع شدن ...

استفتائات - احکام اموات‏ - khamenei.ir

farsi.khamenei.ir/treatise-content?id=19
ج: اگر جنين با مرگ مادرش فوت کند، و يا فوت مادر پيش از دميده شدن روح در جنين باشد، خارج کردن .... س 252: آیا دست زدن به عضوی که از بدن انسان، مرده، جدا شده، غسل مسّ میت واجب می شود؟ .... س1: آيا در دفن دست يا پاى قطع شده، رو به قبله بودن شرط است؟ ... س: آيا انسان مى‌تواند براى ختم قرآن به نيابت از ميّت اجير شود در حالى که قبل از اجاره ...
۱۳ ساعت پیش - مادر 36 انگلیسی که برای به دنیا آوردن نوزادش دو پای خودش را از دست داد. ... بود به کما می رود و وقتی بهوش می آید پاهای خود را می بیند که قطع شده است.
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به‌گزارش فارس؛ روزی را به یاد می‌آورد که پس از ۹ ماه قرار است مادر شود. ..... اگه پای رسانه ها وسط نمیومد لابد اقایون می گفتند ولش کنید قسمتش این بوده که این ..... من خودم یارانه ام را قطع کردم که به بهداشت کمک بشه اما با این اخبار های ناگوار که میشنوم .... به نظر من در نهایت دوقلوها به جرم متولد شدن مقصر شناخته خواهند شد!
پس از زایمان تا چند روز نباید ارتباط جنسی داشته باشیم و محدودیت رابطه جنسی چگونه ... متعجب خواهید شد اگر بفهمید که محدودیت در تجدید و دوباره از سرگیری رابطه ی ... دوران بارداری یکی از مراحل مهمی است که به دلیل افزایش حجم خون زن باردار و نیاز ...... و لگن مادر تحت فشار قرار مي گيرد و جريان خون و اکسيژن به جنين قطع مي گردد.

بارداری - سلام کوچولوی مامان

salamkoochooloo.niniweblog.com/cat1.php
بارداری - در خصوص بارداری ، زایمان ، تولد ، نوزاد و . ... غلطت B HCG عمومي نبوده و هر مركز بايد مقادير مربوط به خود را براي اجتناب از ختم يك حاملگي داخل رحم استخراج كند. ... اين متخصص زنان گفت:«اثر اين رژيم هاي غذايي به اين دليل است که درPH واژن ... شود ولي غذاهايي که داراي کلسيم و منيزيم باشند موجب اسيدي شدن PH واژن شده و اسپرم ...

دانلود ترانه مادر مراسم ختم مادر معین - خبرخوان فارسی

macho.ir/search/?q=دانلود+ترانه+مادر+مراسم+ختم+مادر+معین
رییس دفتر رییس‌جمهوری از مادر سردار جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان که در یکی از ... به گزارش انتخاب، در مراسم ترحیم مادر. ... دفتر منطقه ای یونسکو در ایران روز یکشنبه در مجموعه کاخ سعد آباد برگزار شد. ... قطع شدن پای مادر پس از زایمان + تصاویر.
مادر شدن از زيباترين دوران زندگي هر زني به شمار مي رود اما ترس از دردهاي زايمان و گاهي ... این تصوری است كه در میان نسل جدیدی از زنان رایج شده است كه زایمان به شیوه ... با پای خودم به بیمارستان می روم و مثل زایمان طبیعی به بچه هم فشار نمی آید.» ..... سر جنین و لگن مادر تحت فشار قرار می گیرد و جریان خون و اکسیژن به جنین قطع می گردد.
۴۹ دقیقه پیش - نفیسه روشن در فیلم مایا ساخته هادی رحیمی با سه ببر بنگال همبازی شده، جالب است خاطرات این بازیگر جوان ... زایمانی که به قطع شدن پای مادر ختم شد!

زایمان سزارین و همه چیز درباره سزارین - بیتوته

www.beytoote.com/wedlock/bardari/everything-about-cesarean.html
برخی متخصصین معتقدند که علت افزایش گرایش زنان به انتخاب زایمان سزارین، ... شدن جفت و حوادث اورژانسی دیگر ممکن است زایمان طبیعی را به سزارین بکشد اما نباید این ... 6- در صورتی که محل برش جراحی، قرمز و متورم شد، به دکترتان اطلاع دهید. ... جنين و لگن مادر تحت فشار قرار مي گيرد و جريان خون و اکسيژن به جنين قطع مي گردد.

وضعیت جنین در رحم مادر - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/136187/وضعیت-جنین-در-رحم-مادر
۹ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تنها توصیه به مادرانی که جنین شان چرخیده و تمایل دارند زایمان طبیعی ... در این حالت باسن در قسمت پایینی رحم و پاها جمع شده جلوی دهانه رحم قرار می‌گیرد. ... برای انجام VME مادر به کمر می‌خوابد و پاها را از زانو خم می‌کند و برای شل شدن عضلات رحم ... قطع برق مسجد به علت بدهی! .... بوسیدن پای پدر سبب سعادت دنیا و آخرت.
۲۸ شهریور ۱۳۸۶ ه‍.ش. - به همين علت است كه نوزادان زايمان طبيعي مشكلات تنفسي كمتري ... اگر جدا شدن زودرس جفت صورت گيرد و يا جفت بجاي اين که در قسمت ... در چنين حالتي بند ناف بين سر جنين و لگن مادر تحت فشار قرار مي گيرد و جريان خون و اکسيژن به جنين قطع ... قبلاً اعتقاد براين بود که اگر يک بار سزارين شد، بايد هميشه سزارين ...

بارداری شیرین - صفحه 1 - نی نی سایت

www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=573714
۲۹ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 20پست - ‏3 نویسنده
مادرانی که قبلاً حامله بوده اند زودتر از مادران شکم اول این تکان های کوچک را ... به محض اینکه مادر متوجه کاهش حرکات جنین شد باید به پزشک خود اطلاع دهد. ..... مداخله های پزشکی برای ختم بارداری بدون جنین می تواند به صورت درمان دارویی یا جراحی باشد. ...... پای صحبت ها و درددل های مادر یا اطرافیانی که زایمان طبیعی داشته اند، ...

سوال و جواب‌هایی درباره مشکلات دوران بارداری - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/sara/.../سوال-و-جواب‌هایی-درباره-مشکلات-دوران-بارداری
تاریخی که ما به عنوان زمان تقریبی زایمان اعلام می کنیم تا دوهفته مریض جا دارد . ... سوال – در دوران بارداری چه تغییراتی در مادر اتفاق می افتد و بیشترین شکایات این دوران چیست؟ ... مطلقاً هیچ دارویی در زمان بارداری نباید قطع شود مگر با نظر پزشک . .... در سونوگرافی به ایشان گفته شده که جنین سالم است و هیچ مشکل خاصی ندارد .
شکی نیست که شستشوی صورت باعث افزایش جریان خون شده و پوست شما را براق‌تر کند، اما این میان ممکن است اشتباهاتی هم .... زایمانی که به قطع شدن پای مادر ختم شد!

به خشکی افتادن جنین یعنی چه؟

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=229418
۵ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - این مشکل که به خشکی افتادن جنین معروف است، می‌تواند در اوایل یا اواخر ... و از آن به بعد ساخت مایع کمتر از جذب آن ‌شده و در نتیجه میزان آن کم می‌شود. ... نشت مایع از کیسه آب : شایع ترین علت آن سوراخ شدن یا پارگی کیسه آب قبل از موعد زایمان است. ... جنین در برخی موارد، قطع یا رشد نیافتن دست و پای جنین دیده می‌شود.
۱۸ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - با دست و پاهای خیلی خیلی کوچولو که الان بعد از 2 ماه من هنوز عاشق دست و پاهای کوچولوشم. ... جواب همه پزشکان این بود که به علت اضطراب مادر بارداری اتفاق نمی افته. .... ماری خوشحال شد که زایمان قبل از باز شدن مدرسه هاست و میتونه دو روز پیشم بمونه .... وبعد قطع می شه ، می ترسیدم که دکترم دیر برسه و نی نی به دنیا بیاد.
پرستاران بخش اورژانس زایمان می‌گویند که به طور متوسط ماهی ۷ تا ۸ مورد این ... و خیلی‌ها هم هنگام دردهای زایمان و بی خود شدن از درد اعتراف می‌کنند که معتاد هستند. ... مادرم به دليل اعتيادم، دوبار سکته کرد و در نهايت از غم اعتياد من دق کرد. .... مواد مخدر شده تا جایی که بسیاری از این دست بیماران، اذعان دارند که نشانه‌های قطع ...... زیر پای خویش.
مطالب خواندنی و جالب. جایی که ارواح به کشتی ها حمله می کنند! ... تزئین دیدنی 6 لیموزین برای یک ختم ! عکس ... جنجال برهنه شدن مدل اسکاتلندی در مسابقات فینال (عکس) ... دختری که در افعانستان همزاد جناب خان شد (عکس) ... متن نامه اعتراضی مادر شوهر مهناز افشار ! ... عکس داغ مانکن معروف و جذاب قبل و بعد از زایمان ... مدل عجیب قطع یارانه !
۱ ساعت پیش - به گزارش زنان کویر به نقل از طنین یاس جنیفر اسکارس، متصدی پیشین فرهنگ خاورمیانه در موزه ملی ... زایمانی که به قطع شدن پای مادر ختم شد!
۱ ساعت پیش - توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است ... زایمانی که به قطع شدن پای مادر ختم شد!
۲۳ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - شفای درد مصروع ، سردرد ، قطع تب ... امام صادق (ع): سوره قاف را نوشته و بشویند و به کسی که شکمش درد می کند ... دفع صفرا و نرم شدن مفاصل ... و هربار که آیه سجده رسیدند سجده کنند و چون ختم تمام شد پولها را جمع کنند و به ۴۱ ... آسانی زایمان .... میکنم برای شفا مادرم که به بیماری صعب العلاج (سرطان) دچار شده دعا کنید .

مراسم ختم مهرداد اولادی در قائمشهر - کشاورزنیوز

keshavarznews.ir/1395/02/04/مراسم-ختم-مهرداد-اولادی-در-قائمشهر/
۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - کشاورزنیوز: ۱۳/۱ مراسم ختم مهرداد اولادی ۱۳/۲ مراسم ختم مهرداد اولادی ۱۳/۳ مراسم ... نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد. ... به معیشت عشایربرگزار شد · قطع شدن پای مادر پس از زایمان + تصاویر ...

سقط با شیاف

www.bargozideha.com/tag/سقط-با-شیاف
داروهاي سقط جنين به اشكال مختلف آمپول، قرص و شياف وجود دارند كه گاهي براي سقط ... قطع حاملگي يا خارج شدن محتويات رحم قبل از آنکه جنين قابليت زنده ماندن را ... سقط درماني: در شرايط خاصي ممکن است پزشک تصميم به ختم حاملگي بگيرد اين نوع .... با تعداد زايمانها و نيز سن مادر زياد مي شود به طوريکه مطالعات انجام شده نشان مي دهد که ...

خیلی خوش امدید - بارداری

m-f91.blogfa.com/tag/بارداری
این چند مدل از حالت‌های ورزشی است که باعث منقبض شدن شکم می‌شود اما برای آشنایی ... گاهی لازم می‌شود مصرف داروهای موضعی غیرلازم که استفاده می‌شود برای مدتی قطع شود و ..... در بعضی موارد حاد برای اطمینان از بقای مادر، نیاز به زایمان زودرس خواهد شد. ...... موارد روش IVF به بارداری زنده ختم می شود و این آمار با افزایش سن مادر کاهش می یابد اما ...

366.آنچه گذشت... - ما به هم وصلیم!

mojimary811001.persianblog.ir/post/401/
۱۹ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - دراین مدت بارها خواستم خاطره زایمانم را بنویسم تا هم برای خودم ثبت شود و هم ... از حمام بیرون آمدم و به جوجه گفتم که حتما کیسه آبم سوراخ شده. ... زمانی که تصمیم به بچه دار شدن گرفتیم در بیمارستان پرونده تشکیل ... گوشی را که قطع کرد پرسیدم :"چی میگه؟ ... "ختم بارداری. ... دوباره صدای پای اسبها فضای اتاق را پر کرد.
الف) روش لقاح آزمایشگاهی (IVF): در این روش ابتدا به مادر داروهایی داده می شود که ... کلی ۴۳ درصد موارد روش IVF به بارداری زنده ختم می شود و این آمار با افزایش سن مادر کاهش ... پس اگر نمونه های اسپرم را نزدیک زمان پاره شدن فولیکول وارد کنیم، احتمال دختر .... اگر رژیم غذایی به خاطر باردار نشدن طولانی شد بهتر است چندماهی رژیم فوق قطع گردد .
۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - معمولاً پره‌اکلامپسی در نیمه‌ دوم بارداری دیده می‌شود؛ بدین معنا که قبل از هفته ... ورم یا اِدِم بارداری به معنی ورم کردن صورت و دست و پای زن باردار است که طی این ... از 13 روی 8 بیشتر و به 14 روی 9 می‌رسد، دچار افزایش فشار خون شده است، ادامه داد: ... شدید خاطرنشان کرد: اگر مادر هم‌چنان در شرایط خطر نگه‌داشته شود و ختم حاملگی ...

بیماری های زنان زایمان نازایی - blogfa.com

doctorzanan.blogfa.com/tag/بیماری-های-زنان
قرص های ضد بارداری با قطع تخمک گذاری و به حداقل رساندن هورمون ها سبب درمان این ... مصرف کننده آن به دلیل کوتاه تر شدن زمان پریود و نیز کمتر شدن میزان خونریزی می باشد . .... فقدان خواب کافی – ثابت شده است که خواب کمتر از 7 ساعت در طول شب با ...... در صورتی که پاهای جنین داخل لگن مادر باشد (سراو بالا باشد) در برخی موارد امکان ...

مطالب جدیدتر - عروس دهه شصت

www.zarrinpur94.blogfa.com/?p=3
منم فکر کردم میخواد در باره کار زشتی که مادرش کرده وتو تلگرام اونهمه بد گویی منو ... اصلا حرفی در باره مادرش نزدم ولی روبرو شدن باهاشون برام خوشایند نیست..........قطع رابطه کامل نمیتونم بکنم. ... از پاییز کارای بنایی تموم شده ورسیده به تزیینات داخلی. ..... یادتونه قبل از زایمان دخترم گفتم که خواهر شوهرم پای تلفن از من به شوهرم بد ...
۹ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - یبوست در نوزادان به این معنی است که مدفوع به حدی سفت باشد که .... لمس کردن دست یا پاهای نوزاد راه دقیقی برای این که بگوییم او سردش ..... و به خصوص پروتئین‌های شیر گاو قطع شود، یعنی مادر نباید شیر و هیچ ..... از آن جا که استخوان جمجمه ي سر از 8 تکه تشکيل شده، براي عبور سر نوزاد از مجراي کانال زايماني لبه ‌هاي ...

پاسخ به سؤالات جدید 5 - طب سنتی و اسلامی

hakimmehr.blogsky.com/پاسخ-به-سؤالات-جدید-5-2
از هر دو جهت تاثیر گذار است، یعنی هم میزان خون ریزی و کم و زیاد شدن مدت زمان ممکن است ... افرادی که طبع سرد و خشک دارند دچار سفیدی مو خواهند شد به دستورات نسخه ی سودا در ... من مدت 24 سال هست که یک حرکت مارپیچ مانند در مغزم ایجاد میشه که هیچ گاه قطع .... راستی این رو هم بگم درد کمرم میندازه به پاهام بیشتر پای راست وزانو راستم راه ...

بارداری

marve.sums.ac.ir/mataleb/bardari.html
۳ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - در صورتي که زايمان درزمان تعيين شده،انجام نشود جهت ادامه يا ختم حاملگي ... تکررادرار: در ابتداي بارداري معمولا به علت بزرگ شدن رحم وفشار آن بر روي ... مادر بايد دراز کشيده و پاهاي خود را روي صندلي يا چند بالش قرار دهد ..... ترشح هورموني مي شود که منجر به انقباض رحم شده ودر قطع شدن سريعتر خونريزي رحم مؤثر است.

[RTF]روزنامه شرق کد خبر: 253 تاریخ خبر: ۱۳۹۱ شنبه ۱۴ بهمن در ...

sharghdaily.ir/1391/11/14/Vijeh/RTF/SharghNewsPaper_253.rtf
تخمک بارور شده را به رحم زنی انتقال می دهند که تنها قرار است ۹ ماه مادر باشد؛ زنی با ... اما این روز ها شمار خانواده هایی که برای بچه دار شدن به سراغ مادر جایگزین یا مادر واسط می ... دکتر حسن طایی، متخصص زنان، زایمان و نازایی که در مورد رحم جایگزین تحقیق های ... تا پای دلال ها و واسطه ها به میان آید و زوج های نابارور مجبور شوند برای یافتن مادر ...
۱۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این زن که از اتباع افغان است، 17 مهرماه برای زایمان راهی بیمارستان شد اما در جریان عمل ... کار به‌ جایی رسید که پای دادستان جیرفت و بازرسان سازمان نظام پزشکی نیز ... دقیق و قضایی مشخص شد که ماجرا یک عمل جراحی برای نجات جان مادر بوده است. .... قطع کامل ریزش مو و رویش مجدد موها (مورد تایید تمامی پزشکان پوست و مو) ...

اسرار دعا

www.doa110.blogfa.com/
ضمنا سوالات خود را دربخش نظرات و يا به ايميلی که در پروفایل است ارسال کنید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشم. .... ختم بسم الله الرحمن الرحیم برای محبت : ... فرعون کشف شد دال بر این بود که او در دریا غرق شده و مرده است و پس از خارج کردن جسد او ... در مورد غرق شدن فرعون است و از خود سئوال می کرد که چگونه این امر ممکن است با توجه به ...
۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - زمانی که منزل مادرم می آمدم جن ها با من کاری نداشتند و سراغم نمی آمدند اما به ... او در منزل همه کارها را می کرد اما وارد آشپزخانه نمی شد و چیزی نمی خورد . .... یک دست و یک پایش را قطع کرد و جگرش را از سینه بیرون کشیده و از سر .... موسى عصاى خود بر قوزک پای او زد و او افتاد و مرد. .... ۳- اگر برای زنی که درد زایمان دارد پنجال(پنجه!) ...
قطع حاملگي يا خارج شدن محتويات رحم قبل از آنکه جنين قابليت زنده ماندن را پيدا کند را ... در شرايط خاصي ممکن است پزشک تصميم به ختم حاملگي بگيرد اين نوع ختم ... اين وسيله که دو پاي نوزاد را توسط چهاربند در وضعيت خم شده و چرخيده به خارج ..... اغلب دیده می شود که ماماها اطلاعات خوبی را برای انجام زایمان طبیعی به مادران ارائه می دهند.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شایع ترین آن تهدید به سقط است، بدان معنا که خانم باردار خونریزی دارد، ولی سقط ... علت خونریزی هم بزرگ شدن تدریجی جنین و کمبود فضای کافی در لوله است. ... ایجاد شده در بدن مادر منجر به این می شود که مواد انعقادی خون مادر برای قطع خونریزی ... دارند و خونریزی آخر که در انتهای بارداری و چند ساعت قبل از زایمان رخ می دهد، ...

نوزاد طبیعی و سلامتی آن - پارسی طب

fa.parsiteb.com › دسته بندی مقالات › بارداری تا بلوغ
۱۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در پی انقباضات رحمی که اکسیژن رسانی به جنین را به طور متناوب کاهش می دهد ... در سالهای اخیر مشخص شده است که جنین در شکم مادر هم حرکات تنفسی دارد که به نامfetal ... تنفس نوزاد قرار دارد که در طول زایمان فشرده شدن دیواره قفسه سینه دربه خارج ... دهد و فشار دهلیز راست کاهش می یابد زیرا جریان خون بند ناف قطع می شود .

نی نی داری - حین بارداری

ninidari.blogfa.com/cat-2.aspx
البته گفت كه سر بهداد هنوز پايين نيومده و براي زايمان طبيعي نياز به حركت كردن ... راه رفتن برام از هر وقت ديگه سخت تر شده و سخت تر از اون بلند شدن از زمينه. .... رو که به منظور اطلاع رسانی از شرایط بغرنج توسط اداره برق منطقه موقتا قطع شده بود رو ... امروز من به عنوان يه مادر بي تجربه بايد بگم كه دارم حس مي كنم بهداد كه فقط يه جنين ...

اهمال و سهل انگاری یک بیمارستان باعث ابتلای یک نوزاد به اچ ...

www.etelaterooz.ir/.../اهمال-سهل-انگاری-یک-بیمارستان-باعث-ابتلای-نوز...
۳ روز پیش - چند روز گذشته، زن 20 ساله ای در تهران فرزندی را به دنیا آورد که در بدو تولد، هم معتاد بود و هم مبتلا به‌اچ. ... معتاد به دنیا آورده اما ماجرا آنجا غم انگیز و دلخراش می شود که بازهم پای ... وی بسیار کاهش یابد، این کار را نکرد تا با زایمان طبیعی، نوزاد با اچ. ... همیشه از مادر شدن محروم هستند و نتیجه بارداری آنها به‌طور قطع به معنای ...
۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - قطع کردن دم پلنگ بوسیله جسم تیز و توله نیمه خارج شده پلنگ در ... به سم مسموم شده و سپس به دلیل اثرات سم و یا ضربات جسم سخت از پای ..... لحظه ای به این فکر کردم که در حال زایمان این بلاها را به سرش آورده اند و از کلمه انسان و آدم حالم به هم خورد . ... قلبم مچاله شد تمام دردی که حیوان مادر به جان کشیده به ذرات وجودم ریخت
همين که زن حامله هفت ماهه شد از طرف مادرش لباس های مورد لزوم بچه را در چمدان يا در سينی های ... چند روز قبل از آن که آثار و نشانه های زايمان ظاهر شود، زن باردار به ديدن اقوام و ... سر نوزاد به هم می زنند تا گرو غبار پای افزارها روی او ريخته از بی حالی بيرون آيد. ... و از آن ساعت شيردادن به بچه را قطع می کردند تا سه روز از ماست و اناری که با خود به مسجد ...

انواع سقط جنین. چرا و چگونه ؟ - مشاوره تلفنی مامایی

mamasite.ir › مقالات › بارداری و زایمان
۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سقط جنین فراموش شده >> رشد جنین داخل رحم متوقف شده. ... این نوع ختم حاملگی را سقط جنین " درمانی" می نامند. ... کشش بیش از حد در باز کردن آن در هنگام سقط یا زایمان قبلی منجر به نارسایی و ضعف دهانه رحم شده و می تواند ایجاد سقط جنین خود به خودی نماید. ... سقط جنین الكتیو (عمدی) كه قطع حاملگی بنا به خواست مادر است.
۲۳ ساعت پیش - راز کشف جسد دختر جوان در بیایان شهریار فاش شد+تصاویر · راز کشف جسد ... غول ایرانی ای که به جنگ داعش می رود !/عکس · پایکوبی ۲۹ ... قطع شدن پای مادر پس از زایمان + تصاویر · اوقات شرعی .... برگزاری مراسم ختم شهردار سابق تهران.
همچنین سلامت جسمی پدر و مادر پیش از لقاح، درسلامت جنین و نوزاد مؤثر خواهد بود. بنابراین پیش از تصمیم به به بچه ,دار شدن مطمین شوید که شما و همسرتان در شرایط جسمی مناسب قرار ... چه مدت پس از قطع قرصهای ضد بارداری، می توان برای بچه دار شدنسعی کرد؟ ... چند روز طول کشید و یا به خونریزی سنگین تبدیل شد، فوراَ پزشک معالج خود
روزهایی که اگه خودت یه کوچولو خودت رو دور کنی از حسهای منفی ، جا برای پر شدن از یه عالمه حس ... خیلی دلم میخواست به خودم تلقین کنم که حال و هوام عوض شده ولی دریغ. .... رفتند و ایشان برای نجات جان مادر دستور ختم بارداری را داده بودند و به سقط منتج شده بود . .... اگر فرد بی دلیل زایمان زودرس داشته باشد و یا سابقه سقط جنین در سه ماهه دوم ...
هرچند کوچولویت هم نیاز به شیر مادر و هم محبتی که از این طریق دریافت می کنه تا پایان ... ماهگی اش مدتی بهش شیشه دادم راحت شیشه را گرفت ولی بعد از مدتی قطع کردم. .... با شروع قطره آهن دچار يبوست ( كم شدن دفع در روز ) شد . ..... و تا به حال خیلی دکتر ارتوپد بردمش برای اینکه پاهای او پرانتزی است و نکته مهم ..... وسایل لازم در زمان زایمان.

اخبار بازیگران - سایت تفریحی و سرگرمی تک مهر

www.takmehr.ir/category/cinema-news/akhbare-actors
وصل درد زایمان به مردان قدرتمند! ... شامگاه پنجشنبه در یکی از خانه‌های شمال تهران پارتی برگزار شد که سر و صدای زیاد آن ... ماموران پلیس پایتخت پس از حضور در محل نسبت به دستگیری افراد حاضر در این پارتی اقدام کردند که در میان دستگیرشدگان ۲… ... بازیگران زن و مرد ایرانی در امریکا · بازیگران مشهور ایرانی که در سال ۹۲ مادر شدند!
۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ختم زیارت عاشورا .... اما تو کتابای پزشکی ذکر شده که باید به شکل جنتل و آروم انجام بشه و ... توی کتابای پزشکی اینطور گفته میشه که واژن بعد از زایمان دوباره به ... به بعد بهتر است که دفعات رابطه محدود شود ودرر ماه نهم بهتر است قطع شود. ... بی خود نیس که میگن بهشت زیر پای مادران است من در دوران اواخر بارداری ...

مامایی : پزشکان ایران

www.pezeshkan.org/?cat=29
۲۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برخی نتایج متناقض نیز گزارش شده که نیاز به بررسی های بیشتر دارد. ..... هنگام زایمان در آب، با توجه به اینکه بدن مادر و جنین در آب سبک تر می شود، این رگ ... بنابراین قبل از بارداری باید بعضی از داروها قطع شود، بعضی عوض شود و برخی آغاز شود. .... و افسردگی تولد نوزاد با وزن کم و لخته شدن خون در پاهای مادر شود.
کبودی:لبها ،دستها وپاهای نوزاد به علت نارس بودن گردش خون انتهایی کبود به نظر میرسد. ... در دوران جنینی تنفس به عهده ی جفت میباشد که با قطع جفت ریه ها فعال میشوند وکار ... 1-محرک مکانیکی:وقتی نوزاد از کانال زایمان عبور میکند به علت تحت فشار قرار ... 3-محرک حرارتی:هنگام تولد ،نوزاد با ترک محیط گرم رحم وارد محیط سردی شده و ...

ترشحاتی - آکاایران

www.akairan.com/koodak/tag/ترشحاتی/
ترشحاتی که نشانه بارداریست,تشخیص فرارسیدن زمان زایمان,چه ترشحاتی از ... ماستیت می تواند منجر به قطع شیردهی شود. ... بیشتر بارداری ها به زایمان کودکی سالم ختم خواهد شد و کمتر از 20 درصد از بارداری ها ممکن است به سقط جنین ختم شوند. ... حتی اگر هنوز مادر نشده اید و قصد بچه دار شدن دارید، حتما این سوال ها و نگرانی ها درباره این ...

خانمی با نیاز جنسی بی پایان - زیبایی - blogfa.com

www.kissing2love.blogfa.com/author-kissing2love.aspx
توصیه میشه که بعد از دخول آلت شوهرتون و پاره شدن پرده بکارت و خونریزی، عمل سکس شما موقتا در ناحیه جنسی قطع و به فاصل چند ..... کف پا به پشت پای زن یا مالیدن پشت پا به کف پای زن بهترین تحریک باشد و یا ..... پس از چند ساعت که دهانة‌ رحم کاملاً باز شد سر جنین از این دهانه رد می‌شود و با عبور از واژن به بیرون از بدن مادر می‌آید و به ...
ﺑﺪﻟﻴﻞ ﭘﺮﺯﺍﻧﺘﺎﺳﻴﻮﻥ ﻓﺮﺍﻧﻚ ﺑﺮﻳﭻ، ﺯﺍﻳﻤﺎﻥ ﺑﻄﺮﻳﻘﻪ ﺳﺰﺍﺭﻳﻦ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺷﺪﻩ. ﺩﺭ ﻫﻨﮕﺎﻡ .... ﻛﺎﻧﻮﻥ ﻫﺎﻱ ﻣﺘﻌﺪﺩ ﺍﻳﺴﻜﻤﻲ ﺩﺭ ﻧﻮﺍﺣﻲ ﻓﺮﻭﻧﺘﺎﻝ ﻭ ﭘﺮﻳﺘﺎﻝ ﺳﻤﺖ ﭼﭗ ﺭﻭﻳﺖ ﺷﺪﻩ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺩﻟﻴﻞ ﻋﺪﻡ ﺍﺛﺮ ... ،ﺗﻨﻔﺲ ﺧﻮﺩﺑﺨﻮﺩ، ﺍﺩﻡ ﺍﻧﺪﺍﻡ ﻓﻮﻗﺎﻧﻲ ﺳﻤﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﻭ ﻫﻤﺎﺗﻮﻡ ﭘﺎﻱ ﭼﭗ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ. ... ﺷﺪﻥ ﺑﻴﻤﺎﺭ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﻣﻨﺎﺳﺒﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﻭﻱ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻧﻤﻲ ﺷﻮﺩ. ✓ ..... ﻋﻤﻠﻴﺎﺕ ﺍﺣﻴﺎ ﺑﺪﻭﻥ ﺧﺘﻢ ﺣﺎﻣﻠﮕﻲ ﻣﻮﺛﺮ ﻧﻴﺴﺖ ﻭ ﺭﺯﻳﺪﻧﺖ ﺳﻴﻨﻴﻮﺭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺗﻤﺎﺱ ﺑﺎ ﺁﻧﻜﺎﻝ ﺗﺼﻤﻴﻢ ﺑﻪ ﺳﺰﺍﺭﻳﻦ ﻣﻲ .... ﻣﺘﻴﻞ ﺩﻭﭘﺎ ﻗﻄﻊ ﺷﺪﻩ.

مامايي - blogfa.com

midwifery87.blogfa.com/9101.aspx
٩- اقایان برای داشتن نطفه سالم به خصوص برای پسردار شدن باید از سه ماه قبل از بارداری از ... 8-از سه ماه قبل از بارداری مصرف قرص را قطع کرده و از کاندوم یا روشهای طبیعی جهت ... 3-قبل از نزدیکی با محلول رقیق شده سرکه ( سرکه و آب) برای شستشوی خود ... ناگفته نماند كه رحم پيوندي فقط قادر است دوران باروري را تحمل كند و زايمان به طور ...

دوران بارداری و مراقبت از کودک - کارهای مفید دوران بارداری

koodakeman92.blogfa.com/post/14/کارهای-مفید-دوران-بارداری
به ویژه در ماه اول حاملگی تا مدت بیست روز و مخصوصا در هفته اول باردار شدن به مدت ... 11- چند روز قبل از زایمان از کاسنی و عرق کاسنی و کاکوتی( مشک طلامشک) استفاده کند. ... که نشان می دهد هر نوع غذائی که مادر نسبت به آن ویار داشت آن غذا یا فاسد و مسموم می باشد. ... اگر چه جگر و مواد تهیه شده از احشاء حیوانات، دارای آهن و فولات هستند این مواد ...
از آن گذشته بعد از سبز شدن نیاز به مراقبت دارد ما برای عدم مصرف مواد کدام بستر .... اومدم مادرم تنها توی خونه بوده و بخاطر نبودن امکانات مجبور شده در منزل زایمان کنه . ..... ايشان به من قوت قلب دادند و گفتند كه به خدا توكل كنم و با ايمان پاي دراين راه بگذارم . .... داشتم مصرف نكنم وقتي به كنگره آمدم با راهكارهايي كه راهنمايم داد مصرفم قطع شد و ...
هورمونهای اضافی تولید شده در حین حاملگی، باعث میگردد روده کارایی خود را از دست بدهد. ... اگر دمای طبیعی بدن حتی بعد از سپری شدن زمان مقرر قاعدگی بالا ماند و به مـیزان ... درست لحظه ای که حس انزال به شما دست می دهد، باید آلت خود را از واژن خارج نموده و ...... که امکان انتقال بیماری در هنگام زایمان طبیعی از طریق مادر آلوده به نوزاد نیز وجود دارد ...
تشخیص زودرس حاملگی اکتوپیک هم موجب نجات جان مادر و هم حفظ باروری وی می‌گردد. .... این نه فقط به این معناست که امکان بارور شدن کمتر از معمول خواهد شد بلکه به این ... 125 زن باردار که در سه ماهه دوم حامگلي و کانديد ختم حامگلي بودند به صورت ..... گرما يا الكتريسيته، پوشش داخلي رحم (اندومتر) شما را نابود مي‌كند و خونريزي قطع مي‌شود.
پاتوق دانشجوهای مامایی قزوین ورودی 92 - خاطرات جالب از زایمان بازیگران وطنی و هالیوودی ... شاید برایتان جالب باشد بدانید با ۲۵ بازیگر خانم ایرانی تماس گرفته شد و هیچ کدام ... (و بلافاصله گوشی را قطع می‌کند) ... البته من معتقدم لذت مادر شدن به همان درد زایمان است و بی‌حکمت نیست که بهشت را زیر پای مادران گذاشته اند. ... ختم صلوات.
۲۱ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - این دوران را می توان به سه "سه ماهه" بارداری تقسیم کرد که در هر یک وقایع خاصی ... هفته 40 است که عمدتا در این زمان ( کمی زودتر یا دیرتر) به زایمان و تولد نوزاد ختم می شود. ...... یکشنبه هفته پیش لکه بینی پیدا کردم و دوشنبه خود به خود کله بینی قطع شد. .... همین حساسیت به بوها، هوش شما را برای مادر شدن افزایش خواهد داد.

مصاحبه با مادر دو فرزند معلول جسمی حرکتی اردکان - نمایش ...

ardakangooya.ir/-/مصاحبه-با-مادر-دو-فرزند-معلول-جسمی-حرکتی-اردکان
۱۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روز جهانی معلولین بهانه ای شد تا پای صحبت مریم بهشتیان مادر دو فرزند معلول ... زندگی ام به اینجا ختم نشد و تا سن سیزدگی سالگی امیر حسین دیگر زایمان نکردم ... دیگری است که در ذهن بقیه شاید نباشد و آن این است که فرسوده شدن و به تحلیل ... شد+تصاویر · ورزش بوچیا؛تنها دلخوشی معلولان قطع نخاعی اردکان · مراسم ...

خانم‌های باردار، باور نکنید! - عرق

itp.epage.ir/fa/module.content_Page.61-12.html
گاهی رحم و جنین چنان بزرگ می شوند که به رگ های اصلی بدن فشار می آورند و ... دهند اما این حالت تنها در موارد خاص مثلا طولانی شدن زایمان، افزایش فشار خون مادر در اثر ... البته اگر کیسه آب پاره شده یا مادر خونریزی دارد به هیچ عنوان نباید وارد استخر یا وان شود. ... ،عرق کف پای نوزاد ،عرق زیر بغل،درمان عرق زیر بغل ،عرق زیاد نشانه چیست ،عرق ...
دکتر «حمید بهنیا» متخصص زنان و زایمان ضمن بیان این مطلب در گفت‌و‌گو با ... وی با اشاره به اینکه انجام سونوگرافی از ابتدا تا انتهای بارداری برای مادر ... زنان و مردان، به عنوان مثالی در کشور هندوستان که در پی ختم مکرر حاملگی‌ها رخ داده از جمله این عواقب است. ... سپس به فاصله سه، چهار هفته برای دفعه دوم سن حاملگی تخمین زده شد.

محسنون

mohsenoon.blogfa.com/
و در آستانه حلول سال نو، از همه کسانی که به نوعی باعث رنجش خاطرشان شده ام خصوصا امام ..... و خیلی از دختران و زنان جوان هم از ترس به هم خوردن اندامشان قید فرزند آوری و زایمان ..... ازدواج و بچه دار شدن شروع می شود، و یادمان می رود که بهشت زیر پای مادران است یعنی چه؟ ..... دستم را که زیر شیر بردم آب جاری شد و با پس کشیدن دستم آب هم قطع شد.

عجایب دنیای پزشکی | niloofaraabee

https://niloofaraabee.wordpress.com/category/عجایب-دنیای-پزشکی/
وی معتقد است: در این فرآیند جراحان جوان در شرایط کاملا واقعی یک زایمان قرار می گیرند. ... ضمن قطع انگشت شست پای فرد آن را به جای انگشت شست دست او پیوند زدند . ... از قطع شدن بازو طی یک عمل جراحی طولانی موفق شدند بازوی قطع شده چانگ را به بدن ... پزشکان عنوان می کنند که مادر نوزاد در هنگام بارداری در اصل دو جنین داشته است که ...

خاطرات زایمان طبیعی - انجمن هاي نوزاد

www.nozaad.com/Thread-خاطرات-زایمان-طبیعی--9133?page=2
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دردا دیگه قطع نمیشد ومن مدام از شدت درد بیحال میشدم وبهم ابمیوه میدادن . ... بعدش ساعت 10 بستری شده و درداش شرو شدن دهانه رحمشم 2 سانتی بوده .... تا میتونید تو این ماه توهم بزنید گناهشم پای من Big Grin .... دلیلم به غیر از مزایایی که زایمان طبیعی برای مادر و بچه داره، این بود که دلم نمی خواست برای تولد بچم زمان تعیین ...
۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به گزارش ملیت به نقل از فرارو، در حالی که در مراسم ختم و ترحیم مهرداد اولادی به ... ها و هواداران در مسجد جامع شهرک غرب و در حضور خانواده اولادی برگزار شد.
از این رووست که به درمان از بیماری شفا گفته شده و شفا به عنوان اسم براى .... چنان که در کلام حضرت عیسی(ع) شفا از بیماری های پیسی و برص و درمان کور مادر زاد و مانند .... هر که سوره ی یس را برای رضای خدا بخواند ثواب ۱۲ ختم قرآن را به او عطا می فرماید. ... قطع شدن تب: خواندن سوره سجده ... زایمان راحت: خواندن سوره های عمران / ذاریات / انشقاق.

در اتاق عمل چه دیدم! - فرارو

fararu.com/fa/news/236704/در-اتاق-عمل-چه-دیدم
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پس از تشکیل پرونده به بخش زنان و زایمان وارد شدم، خانمی که فکر می‌کنم ..... من یکی که بطور کلی از همه قطع امید کرده ام و حتی انتظار ندارم که فرارو این ..... پرسنل وکادر اتاق عمل اینقدر این مسایل را دیدند که براشون عادی شده نمیشه ..... پس از پوشش کامل مادر و آماده شدم جهت جراحي،گروه بيهوشي کارشون رو شروع ميکنند.

عجایب اسرار آمیز جهان - جذاب

www.jazzaab.ir/news_cats_46.html
500 هزار دلار برای تزیین 6 لیموزین مراسم ختم/عکس · همیشه بخند … ... زنی که در دنیای واقعی تبدیل به خون آشام شد +عکس · دختربچه ای که یک شبه پر از مو ... مردی با پاهای عجیب و غیر طبیعی! + تصاویر .... متولد شدن نوزادی با وزن بالا در انگلستان + تصویر · تولد موجود ... مرد میلیاردری که مادرش را با هامر دفن کرد +تصویر · خرچنگ غول ...

مارگزیدگی منجر به قطع شدن پای دختر بچه شد | نایس استار

nicestar.ir/13730/مارگزیدگی-منجر-به-قطع-شدن-پای-دختر-بچه-ش.html
۱۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... آلود شد . ….. که دلهای امت را از هم دور کرده یا حتی منجر به ریخته شدن دماء مسلمین شده است! ... پای حرف‌های دختری که قربانی قطع عضو جنسی شد/ آنچه در نشست «تیغ و …. رهایی از خطرات .... مادر هدیه كادو پیچ شده ای را به او داد و گفتː درون بسته هدیه یك چادر مشكی بود. ... اعتراض بهزایمان دختر بچه” ۱۱ ساله قربانی تجاوز.
۱ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - آیاهر کودکی یک بار تشنج کند،تا اخر عمر دچار حملا ت تشنج خواهد شد ؟ ... و یا شل و سفت شدن و هر آنچیزی که ما را به اختلال در عملکرد مغز مشکوک کند احتمال تشنج را نشان می دهد . ... ولی صرع هایی که به علت اشکالات عملکردی مغز است معمولاً در کودکان ... دوران حساسی است و مادران باید تحت نظر پزشکان زنان و زایمان باشند .

بیماریهای زنان و زایمان [بایگانی] - تالار گفتمان نبض فردا

nabzefarda.com › تالار گفتمان نبض فردا › علمی › پزشکی و بهداشت
۳ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - در اين طرح مشخص شد كه تنها 10/5 درصد عمل‌هاي سزارين به اختيار مادر باردار و .... اين درد عارضه شايعي است كه تعداد زيادي از دختران و زنان با نزديك شدن به دوره قاعدگي از آن وحشت دارند. .... تشخيص اين بيماري بر مبناي الگوي زماني شروع و ختم علايم است. ..... برداشتن‌ رحم‌ نيز باعث‌ قطع‌ قاعدگي‌ به‌ طور دايمي‌ خواهد شد.

حوادث و عجایب - اصفهان امروز

www.esfahanemrooz.ir/fa/cat/38/حوادث-و-عجایب.html
مردی که به‌خاطر سوءظن به همسرش او را به قتل رسانده‌ است، در حالی محاکمه شد که پدر ..... در حالی که یک ماه از ناپدید شدن پیرزن تنها می‌گذرد، پسر همسایه ادعا می‌کند با همدستی ..... مادر سر دوراهی مانده بود؛ از اینکه پسرش برادر خود را کشته داغدار بود و از سوی ...... لاشه یک پلنگ با دست و پای قطع شده در مناطق جنگلی محمد آباد کتول کشف شد.

بای بایِ «کواکبیان» برای ریاست مجلس/بوسه «امید» بر شانه ...

yjc.irwordpress.com/2016/.../بای-بایِ-کواکبیان-برای-ریاست-مجلسبو...
۱۷ ساعت پیش - ... یک دستفروش + عکس قطع شدن پای مادر پس از زایمان + تصاویر تمجید مدافعان حرم ... در ادامه پس از نزدیک شدن برخی نمایندگان به صندلی مصطفی کواکبیان نماینده ... کواکبیان که می‌خواست هیئت رئیسه موقت مجلس با تقاضای انصراف وی موافقت ... نامزد ریاست مجلس دهم ختم شد و انصرافش نه به شیوه مریدش “عارف” بود.

مغز - | دکتر میترا مولائی نژاد - بهداشت باروری

www.drmolaei.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&TagID=48
خواستم نظرتون را بدونم که آیا بارداری برای سلامت من که به قرص های هورمونی ... سـوال : سلام من قبلا پرولاکتینم 680 بود بروموکریپتین خوردم 2ماه بعد قطع دارو ... در پای چپ و کمر شده است به گونه ای که راه رفتن برای ایشان غیر ممکن شده است . .... هم چنین من شنیده ام که خود عمل سرکلاژ ممکن است باعث عفونت و پاره شدن کیسه آب و زایمان ...
نوشته شده در چهارشنبه ششم آبان ۱۳۹۴ساعت 11:45 توسط مریم مامان ماکان| نظر بدهيد ... من با يك روز تاخير (به علت قطع شدن اينترنت منزل) اومدم وبتو آپ كنم. ... مدتهاي مديدي است كه اينجا رو آپ نكردم ، خواهشا اينو به پاي سهل انگاري هاي من نذارين بلكه مي تونم در دفاع از خودم بگم .... ولي ختم به خير شد و ني ني نازم صحيح و سلامت به دنيا اومد .
که بچمو به پستونک عادت دادم(از چه سنی پستونک دادید) خوشحالم که این موقع ختنه ... نذاشت به خورد و خوراکم بیشتر برسم و در نهایت شیرخشک جایگزین شیر مادر شد. .... دادم(بجه دومم رو 5.5 ماهگی تو بارداری از دست دادم یعنی اصلا شیر مانی قطع نشد) ... خوشحالم که تونستم تو دوران بارداریم قرآن رو ختم کنم اما ناراحتم کل اعمال رو انجام ندادم.
۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در اغلب مواقع بدن مادر به طور خود به خود جنینی را که ناقص است دفع می کند ... دارد که ممکن است باعث مرگ جنین در حین حاملگی و یا بعد از زایمان شود. ... لازم است خانم‌ها برای باردار شدن حداقل سه ماه پیش از حاملگی برنامه‌ریزی کنند و اقدامات زیر انجام شود .... قلب جنین در حدود هفته ششم بارداری باید تشکیل شده باشد که معمولا ...
۳ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - برای پسر شدن - حمل در مفاتیح دعایی هست که زن باید دست به پهلوی خودش بذاره و اون دعا رو بخونه. ... در کتاب کافی از امام صادق (ع) نقل شده : ایشان در حالی که به کودکی زیبا ..... این قرآن را ختم کند و در ماه آخر براى راحتى زایمان ، سوره مریم را بخواند. .... زایمان بمیرد اجر شهید را دارد و یا اینکه ((بهشت زیر پای مادران است )) .
کاربردی که فرهنگ و هنر در دنیا دارد شاید به مراتب توان تسلیحاتی و سیاسی خیلی از کشورها نداشته باشد. ... آمریکاست که در آن برای مذاکره درباره حل مشکلات جهانی از ایران استمداد شده است. .... مادر شهید مدافع حرم: پیکر فرزندم گوشت و پوست ندارد ولی باز می‌خندد ..... پنج اسلحه قدیمی که نشان دادند همه راه‌ها به آمریکا ختم نمی‌شود +عکس.

اطفال - تجارب طب سنتی

tajarobteb.persianblog.ir/tag/اطفال
۴➖ نوزادى که به طور مادرزاد ختنه شده , مستحب است براى عمل کردن به سنت .... ۲- سوزش پای کودک نتیجه افزایش گرمیجات در شیر مادر و یا فعال شدن علایم زردی ... پس قبل از زایمان نوع تغذیه را در ماههای آخر به سمت معتدل و خنکی ( تغذیه سرد و تر ) سوق بدهید ..... و جالب اینجاست که معلم قرآن ایشان میگن هر سوره ای که یک بار ختم می‌شود خیلی ...
مسأله 178(کتاب احکام بانوان): برخی از خانم ها معتقدند که پس از تمام شدن عادت، باید ... *زنی که زایمان کرده واجب است در روز چهلم غسل به جا آورد و یا واجب است بچه ای را که ... یا روز دهم زایمان، خون قطع شد یعنی مثلاً سه روز یا بیشتر و یا حداکثر ده روز خون دید .... در حالی که در تمام رساله های عملیه آمده است ارث از مادر همانند ارث از پدر بین فرزندان ...

تشخیص بارداری خارج از رحم - دانشنامه فرزند

farzand.net › بارداری › مشکلات بهداشتی › عوارض بارداری
علایم اولیه بارداری خارج از رحم به علایم بارداری طبیعی شباهت فراوانی دارند و به همین ... که باردارم به روشivfدر روز 28 خونریزی داشتم که تقریبا24 ساعت بعد قطع شد ... کردن و تازه متوجه شدن که یه جنین دیگه داخل لوله سمت چپ هست و بیرون اوردن ؛ الان ۶ ..... می توانند به دنبال سقط و عفونت بعد از زایمان و عفونت های رحمی با آپاندیسیت، .

فشارخون بالا، زایمان زودرس را در پی خواهد داشت/ تنگی نفس ...

tanineyas.ir/.../فشارخون-بالا،-زایمان-زودرس-را-در-پی-خواهد-داشت-تنگی-...
۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یک متخصص زنان؛ زایمان را ختم بارداری زنان مبتلا به فشار خون بالا دانست و ... از شکم مادر بیرون آورده شود، چرا که در غیر این صورت جان مادر و جنین به خطر می افتد. ... نشان میزان پروئتین در ادرار کنترل می شود، کم شدن ادرار در زنان باردار ... شده اند، گفت: در بعضی از خانم‌ها بعد از زایمان فشارخون همچنان بالا باقی خواهد ماند.

حرفهای نگفته

www.harfhaienagofteh.blogfa.com/
یک کیف دستی برای من آورده بود که به قول دخترش انگار مشمعی که زیر پای بچه می اندازن . ... جمعه ظهر كه آقاي همسر با مادرش تلفني صحبت مي كرد دوباره به جر و بحث ختم شد و تلفن ... منم که در حال منفجر شدن بودم گفتم خودم صداشو شنیدم کاریشون ندارم فقط ... و آقای همسر می گفت بابا من که پریشب اونجا بودم و عصبانی گوشی را قطع کرد .

زایمان طبیعی یا سزارین- معایب سزارین - مزایای زایمان ...

behsalva.com/.../زایمان-طبیعی-یا-سزارین-معایب-سزارین-مزایای-زایمان-...
امروزه در برخی از بیمارستان های ایران این آمار حتی ۱۰۰ در صد نیز گزارش شده است برخی ... علل زیادی برای بالا رفتن آما زایمان به روش سزارین وجود دارد و به گفته برخی ... در صورتی که پاهای جنین داخل لگن مادر باشد (سراو بالا باشد) در برخی موارد امکان ... مشکلات مربوط به جفت و بند ناف: اگر جدا شدن زودرس جفت صورت گیرد و یا جفت ...

اعدام چهار نفر در تبریز به اتهام تجاوز گروهی به 20 زن – ...

www.momtaznews.com/اعدام-چهار-نفر-در-تبریز-به-اتهام-تجاوز-گ/
حکم اعدام برای پیرمرد پزشک قلابی + عکس پزشک قلابی که به بهانه استخدام ... پدر دختری کە بە او تجاوز گروهی شد: این حیوانات را اعدام کنید این خبر در تاریخ ۱۶م دیماه .... سنگسار شدن است که درس عبرتی باشد برای سایرین واینها نه خواهر دارن ونه مادر ..... بکشند چون با اعدام انها به زندگی انها خاتمه میدهند ولی با قطع کردن دست و پای انها تا ...
شیردادنی که باعث حرام شدن ابدی زن و شوهر بر همدیگر شد ... دارد که مادر و دخترش با فاصله زمانی کمی زایمان می کنند و صاحب فرزند می شوند. ... ایت الله مکارم شیرازی: شیر دادن مادر بزرگ به نوه دختری سبب حرام شدن دختر و دامادش بر همدیگر نمی شود. .... قطع صله رحم به هر بهانه ممنوع ... مفاسد و مشکلات اقتصادی را به پای چه کسی باید نوشت؟

این دختر در آرزوی قطع شدن پایش به سر میبرد (عکس) - که

www.irannaz.com/this-girl-dreams-of-being-cut-legs-to-the-myb.html
شهاب حسینی در مراسم ختم همسر شهید بابائی (عکس) ... این دختر در آرزوی قطع شدن پایش به سر میبرد (عکس) ... همچنان که این تومور بزرگ تر می شد درد او با تاول هایی که روی پای او را پوشانده بودند ... مادرم با سختی زندگی می کند، او همیشه دچار درد مزمن است ولی هرگز شکایتی نمی کند ... زایمان جنجالی دختر دبیرستانی در دستشویی (عکس).

۱۶ دعای طلایی جهت بخت گشایی

khabareno.com › فرهنگستان › مذهبی
۵ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - از امام جعفر صادق علیه السلام روایت شده است که اگر دختری در خانه مانده باشد و ... (بخت گشایی برای دختران و پسران) اگر کسی این ختم را به درستی انجام دهد تا ...... سلام به همگی دختری 22 ساله هستم پنج ساله به پای کسی نشستم که منو نمیخواد ... سلام دیگه خودمو مادرم و خواهرم تا مرز دیوونه شدن فاصله ای نداریم برای خواهرم ...
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - مسدود شدن راه جریان و جذب مایع مغز و نخاع را که موجب بزرگ شدن بطن های طرفی ... در حال طبیعی ایزوتوپ تزريق شده به مايع نخاع وارد بطن ها نمی شود و از ... عجیب ازش سر میزنه مثلا با اینکه مادر خانوادست 2 سالی میشه که کارهای .... نخاعی مهره های 4/5شدکه تنفسش قطع شد و چهار اندام بدنش فلج شده وبعداز ... يك كلام ختم كلام.
 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 1,130
  • بازدید کلی : 14,333